اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 9:43 pm

اية الامنية اللى بتحب تحققها على المستوى الشخصى؟
هبة
عضو جيد
عضو جيد

انثى

العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 10:44 pm

السلام عليكم ورحمة الله

هلا بك " ابو يمنى" في كرسي الاعتراف

وأتمنى تكون الأسأله خفيفة عليك

مبارك عليك الشهر الكريم

وكل عام وانت بخير وبصحه وعافيه

لي عودة ان شاء الله
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 5:50 am

شوف بقي يا ابو يمني انا جلست علي الكرسي و انت ما سألتنيش لكن أنا بقي هسأل كتييييييير
من أي شئ يخاف ابو يمني ؟
لو طلب منك تصنييف أصدقائك و أحبائك لمستويات مين يأتي في المستوي الأول و أنا فين من هؤلاء ؟
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 10:53 am

اية اصعب قرار اخذته فى حياتك؟
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 1:34 pm

اية اكتر حاجة ممكن تعصبك وضايقك؟
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 10:21 pm

ياجماعة حد يعرف ابو يمنى مش بيرد لية على الاسئلة دى هو رافض الفكرة ولا اية
meteeb
مساعد مشرف
مساعد مشرف
meteeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 9:17 am

أولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ثانيا ألف سلامه عليك يا أبو يمنى
ثالثا كل سنه وإنت طيب ورمضان كريم
رابعا نرجو الإجابه علي الأسئله أو الإعتذار
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 3:45 pm

== السلام عليكم
.... على عينى و راسى .... لكنى أولا: أحب أن أعرفكم إننى مش ممكن أعترف مهما حصل و لا حتى لوفى أمن الدوله إحنا مبنعترفش إلا بمزاجنا == مش كده يا أبو نجلا ==
ثانيا:: جاجه واحده بس هى إلى ممكن أعترف بيها و هى {{ أننى أحبكم جدا جدا و فخور جدا جدا بكم }}
ثالثا :: وده المهم إننى جاهز جدا وممكن أجلس على كرسى الإعتراف = بمزاجى زى ما قلت = بس بشرط واحد و هو إن بوسى تعترف هيا كمان إنها بدأت تراجع رأيها فى مسألة حب مبارك او تكمل النقاش فى
الموضوع ده
== و أنا من الن جاهز للإعتراف و مستنى رد بوسى
و السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:02 pm

استاذ ابو يمنى احنا لما بنقعد حد على كرسى الاعتراف هو مش بيحط شروط للجلوس على كرسى الاعتراف وعلى فكرة انا مش بحب مبارك ولا بكرهه وحضرتك لازم تجاوب على الاسئلة دى وصدقنى اكيد هنتناقش فى الموضوع دة بس لازم تجاوب على الاسئلة وانا لسة ماشوفتش الفيديوهات لان كان فى ظروف بس اكيد هشوفها نتناقش
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 2:15 pm

بنشكر جدا ابو يمنى على اجابتة على الاسئلة وانشاء الله مع عضو جديد نلتقى على كرسى الاعتراف
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 2:37 pm

اه اهو ابو يمنى بيقول انا مش هعترف الى بمزاجى وانا كمان لو قولتولى اقعد على كرسى الاعتراف مش هوافق بمزاجى
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 2:52 pm

=== أحتج لازم أجاوب على الأسئله
... بس يا ريت بعد رمضان علشان تكون الإجابات فيها رائحة رمضان
و كل عام و أنتم بخير
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 5:37 pm

بس للاسف حضرتك الاسبوع المخصص لحضرتك خلص وبكرة هيكون فى عضو جديد
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 5:40 pm

عاشق المصطفى كتب:
اه اهو ابو يمنى بيقول انا مش هعترف الى بمزاجى وانا كمان لو قولتولى اقعد على كرسى الاعتراف مش هوافق بمزاجى

بس اللى بيقعد على كرسى الاعتراف مش بيضع شروط وبعدين انا ماجبرتش حد انه يعقد وبعدين انتم كنتم موافقين على الفكرة من غير شروط من اتجاهكم على الجلوس على كرسى الاعتراف
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 5:46 pm

ياجماعة المدير العام وابو نجلا وعمرو لما قعدو على كرسى الاعتراف ماوضعوش شروط للجلوس
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 9:56 pm

ربنا يسامحك
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 9:58 pm

=== معلش أسف نسيت قصدى
............مرسى ليكى
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 22, 2009 5:00 pm

انا اسفة جدا يااستاذ ابو يمنى وانا مقدرش ازعل حضرتك منى لانك اكبر منى فى السن ولازم احترم حضرتك وانا اسفة وحضرتك فهمت كلامى غلط
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 23, 2009 8:11 pm

انا اسفة مرة تانية يا استاذ ابو يمنى وصدقنى خلالص مش هيبقى فية كرسى الاعتراف تانى انا هتوقف عن موضوع كريسى الاعتراف ومش هكملة
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 12:29 pm

== لو مش هتكملى هكمل أنا
.... خدى وقت فكرى
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 5:05 pm

اكيد يااستاذ ابو يمنى هيكون ليك الفرصة للمرة التانية تدخل على كرسى الاعتراف ويشرفنى جد ان حضرتك تكمل الموضوع لانة بجد هيكون لة معنى لو حضرتك كملته
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالثلاثاء أغسطس 25, 2009 8:06 pm

bosy cat كتب:
اية الامنية اللى بتحب تحققها على المستوى الشخصى؟
== السلام عليكم
ز....أولا : بجد أشكركم جدا على هذا الفضل الذى غمرتمونى يه و أسأل الله أن تكون إجاباتى صادقه و مفيده
== أولا : بالنسبه للأمانى هيا بصراحه كتيره و لكن {{ ليس كل ما يتمنى الإنسان يدركه }}
..... لكن بصدق أعظم أمنيه أتمنى على الله تحقيقها هيا أن يحفظ ولداى يمنى و معاذ القرآن الكريم . و أنا أجاهد من أجل ذلك . و أسألكم الدعاء
== وجزاكم الله خيرا
و السلام عليكم ورحمة الله

عدل سابقا من قبل أبو يمنى في الثلاثاء أغسطس 25, 2009 8:28 pm عدل 1 مرات
أبو يمنى
مشرف
مشرف
أبو يمنى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء   العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء Emptyالثلاثاء أغسطس 25, 2009 8:22 pm

هبة كتب:
السلام عليكم ورحمة الله

هلا بك " ابو يمنى" في كرسي الاعتراف

وأتمنى تكون الأسأله خفيفة عليك

مبارك عليك الشهر الكريم

وكل عام وانت بخير وبصحه وعافيه

لي عودة ان شاء الله
== أهلين بكل أهل المغرب
.... منوره الملتقى
منتظر سؤالك

العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» العضو الخامس "هبــــــــة" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الثالث "ابو نجلا" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء
» العضو الاول " المدير العام" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهه اليه من باقى الاعضاء
» نسألكم جميعا الدعاء بالشفاء لأخينا العضو أبو يمنى