اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

دي أحداث بعد ماتش كوره في الدوري المصري بين الزمالك واتحاد الشرطه شوف وقول ايه رأيك بس من غير خروج عن النص

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
amr25
مشرف
مشرف

ذكر

مُساهمةموضوع: دي أحداث بعد ماتش كوره في الدوري المصري بين الزمالك واتحاد الشرطه شوف وقول ايه رأيك بس من غير خروج عن النص   الخميس أبريل 08, 2010 7:32 am

وده فيديو الخناقه كامله

وده فيديو المدير العام للإتحاد الشرطه الذي تعرض للضرب يحكي ما حدث

Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: دي أحداث بعد ماتش كوره في الدوري المصري بين الزمالك واتحاد الشرطه شوف وقول ايه رأيك بس من غير خروج عن النص   الجمعة أبريل 09, 2010 2:58 pm

جميلة جدا الحصريات دى ياعمور ربنا يخليك حبيبى

amr25
مشرف
مشرف

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: دي أحداث بعد ماتش كوره في الدوري المصري بين الزمالك واتحاد الشرطه شوف وقول ايه رأيك بس من غير خروج عن النص   السبت أبريل 10, 2010 12:33 pm

بس انا عايز رأيك في اللي حصل وبعد ده كله طلعوا المدير الإداري بتاع الشرطه هو الغلطان والكابتن ابراهيم حسن قال انه عمل حركه مشينه للجمهور . والكابتن ايمن يونس ساب الخناقه دي كلها وقال انا عاتب علي المخرج . تعرفوا ليه علشان صور الخناقه ومش قطع الإرسال . إيه السلبيه اللي بقينا فيها دي.والكابتن ايمن طالب انه يتعاقب علشان بيشوه صورة مصر في العالم . واللي عمله اللعيبه والكابتن الكبير ابراهيم حسن مش تشويه لصورة مصر

دي أحداث بعد ماتش كوره في الدوري المصري بين الزمالك واتحاد الشرطه شوف وقول ايه رأيك بس من غير خروج عن النص
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1