اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء

meteeb
شاعر الاسلام
الباحث
ahmed hamed
amr25
ابو نجلا
المدير العام
bosy cat
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 5:33 am

دى الصحفة اللى هنسال فيها العضوالثانى amr25 ؟
????
زائر
Anonymous

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Empty
مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 5:53 am

حبيبى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 5:54 am

اول سؤال انت عاوز تكون اية فى المستقبل ولماذا؟
جاوب يلا يا حبيبى
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 6:31 am

اية اكتر حاجة عملتها وندمت عليها
المدير العام
Admin
Admin
المدير العام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 6:48 am

حبيب قلبى عمور والله ياعم أنا بحبك
سؤالى بيقول
مين أكثر شخصية غيرت فى حياتك للأفضل ؟
https://sanafen.yoo7.com
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 8:49 am

شوفوا بقي يا جماعه مبدئيا أنا أعرف عمرو شخصيا و هو من أطيب الناس الموجودين في هذا الزمان و أعرف عنه أنه صريح و صادق جدا لذلك احنا عاوزيين يكون الأسبوع ده أسئله ناريه ماشي
خلي سؤالي بعدين شويه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 12:14 pm

عاشق المصطفى كتب:
اول سؤال انت عاوز تكون اية فى المستقبل ولماذا؟

بالنسبه للسؤال ده بجد انا بسأله كتير جدا لنفسي بس بجد نفسي اكون حاجه كويس جدا في المجتمع افيد فيها ديني اولا ثم يعد ذلك بلدي" مصر " او البلد الصغيره اللي انا اعيش فيها الصنافين نفسي بجد اعمل حاجه مفيده
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 12:29 pm

المدير العام كتب:
حبيب قلبى عمور والله ياعم أنا بحبك
سؤالى بيقول
مين أكثر شخصية غيرت فى حياتك للأفضل ؟

ربنا يعلم بجد مدي حبك في قلبي بجد انت من احسن الشخصيات اللي قبلتها او هقبلها في حياتي

أما بالنسبه للشخصيات اللي غيرت حياتي الي الأفضل بجد كتير لأني مش بحب اعمل حاجه اللي ما استشير اللي اعرفهم
بالنسبه علميا بجد اللي كان له الفضل بعد ربنا في اني اسلك الطريق اللي انا فيه دلوقتي استاذي رحمة الله عليه الأستاذ محمد عبدالله بجد كان من اكثر الشخصيات اللي حببتني في مجال الرياضيات . واذكر ليه موقف من افضل المواقف بجد اللي كانت بيني وبينه كنا في ثانيه اعدادي والمفروض هو من واضعي امتحان الترم " هندسه وجبر " ففي حصة المراجعه قال اللي هيجيب 49 في الرياضه هياخد خمسين جنيه لأن كان في فكل امتحان مسألتين فكرتهم جديده . المهم بعد امتحان الجبر الحمد لله حليت المسألتين وانا خارجه لقيته مستنينا تحت ورجعنا المسائل الصعبه في الإمتحان فكنت الحمد لله فكرت حلي صحيحه فرحت بجد وزي اي واحد قولتله نراجع الإمتحان كله " فرحان " المهم وانا براجع فيه في الإمتحان 2أس 3 المفروض ب 8 انا الحمد لله عملتها 6 رياضه جديده بقي المهم وقتها قالي كلمه عمري مهنساها في حياتي وبفضل احتفظ بيها وجبت 49.5 في الرياضه بس لغي مني الخمسين جنيه علشان الغلطه دي من ساعتها وانا براجع في الإمتحانات علي جميع العمليات .
أما شخصيا بجد فأصحابي اللي بجد ليهم الفضل الكبير في تغيير حياتي بصوره كبيره " محمد - وحامد - واسلام " بجد بعتبرهم اكتر من اخواتي بجد وليهم فضل كبير جدا في تغيير حياتي . واخيرا واسف علي الإطاله فيه شخصيه بجد معجب بيها جدا وبتعلم منها هو المدير العام بجد يجماعه شخصيه بجد مش عارف اقول ايه ربنا يكرمه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 12:39 pm

bosy cat كتب:
اية اكتر حاجة عملتها وندمت عليها

في مواقف كتير انا بعملها وبندم عليها بس الحمد لله ربنا بيكرمني واصلح نسبه كبيره منها وفيه موقف بجد ندمت عليه جدا اني كنت مفروض ادخل كلية سياحه وفنادق وخلاص بطاقة الترشيح وصلت بس حولت كلية علوم والندم مش علشان علوم وحشه بس شفت فيها مواقف من اكتر من دكتور بجد خلتني اندم كتير اني حولت لها بس مش معني كده ان كل اللي في الكليه كده بس للأسف عدد صغير يكاد لا يذكر منهم اللي بجد اجبروا الكل علي احترامهم
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 12:41 pm

وأحب اشكر ابو نجلا جدا علي الكلام الجميل ده اللي قاله
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 1:07 pm

كده هتخليني أسألك سؤال مبدئي ماذا يمثل لك والدك ؟ في هذه الحياه
ahmed hamed
عضو مميز
عضو مميز
ahmed hamed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 1:08 pm

عمور حبيبي وابن حتتي
والله ياجماعه عمرو ده شخصيه جميله وعمري ماطلبت منو حاجه ورفض مش عشان كده انا بشكر فيه لا والله ده عشان هو يستاهل
ربنا يكرمك ياعمور
سؤال بسيط حاليا
لو قدر وبقيت رئيس للجمهوريه
إيه القرارات إلي هتخدها
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 1:19 pm

ahmed hamed كتب:
عمور حبيبي وابن حتتي
والله ياجماعه عمرو ده شخصيه جميله وعمري ماطلبت منو حاجه ورفض مش عشان كده انا بشكر فيه لا والله ده عشان هو يستاهل
ربنا يكرمك ياعمور
سؤال بسيط حاليا
لو قدر وبقيت رئيس للجمهوريه
إيه القرارات إلي هتخدها

اولا يا احمد شكرا علي الكلام الجميل ده أما بالنسبه للسؤال بتاعك بجد عمري مفكرت فيه لان بجد انك تكون رئيس الجمهوريه ده موضوع صعب جد وتبقي مسئول عن 80مليون شخص ده بعتبروا موضوع صعب جدا ده الأب اللي بيبقي عنده ولد ولا اتنين بيبقي بجد تعبان علي تربيتهم وتوفير لهم سبل الراحه بس بجد القرار اللي عايز اخده ايجاد فرص عمل للشباب صدقني لو وجدنا فرص عمل للشباب اولا هنستفيد بطاقة الشباب بدل مكل واحد قاعد علي القهوه طول الليل والنهار لو وجدنا له فرصه عمل اكيد في حاجات كتير في البلد هتتصلح
ahmed hamed
عضو مميز
عضو مميز
ahmed hamed

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 2:11 pm

طيب بلاش رئيس الجمهوريه ياعمور عشان انت لسا صغنون ههههه
لو مسكوك عمده للصنافين هتخليها جنه إذاي
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 2:18 pm

ندخل بقى فى الاكل اية اكتر اكله بتحب تاكلها؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا يا عم سؤال سهل
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 3:57 pm

ابو نجلا كتب:
كده هتخليني أسألك سؤال مبدئي ماذا يمثل لك والدك ؟ في هذه الحياه

بيمثلي طبعا كل حاجه هو وولدتي ده شئ مينفعش الشك فيه كفايه انهم سبب وجودي في الحياه بس مشكلتي بقي ان فيه مقوله بتقول " باب النجار مخلع " انا ولدي موجه اول لغه عربيه وكانت عقدة حياتي اللغه العربيه مش بجد السبب
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 4:01 pm

ahmed hamed كتب:
طيب بلاش رئيس الجمهوريه ياعمور عشان انت لسا صغنون ههههه
لو مسكوك عمده للصنافين هتخليها جنه إذاي

اولا يا احمد مشكلة بلدنا في شوية حاجات كده هي طبعا اصلاح المجاري ودي اهم حاجه ممكن تصلح البلد والزباله اللي بجد بقت بصوره غريبه في البلد وفيه حاجه علي السكان انهم يكونو اكثر حرصا علي النظافه والتقدم اصل بجد فيه ناس عندها لا مبالا غير معقوله
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 4:08 pm

عاشق المصطفى كتب:
ندخل بقى فى الاكل اية اكتر اكله بتحب تاكلها؟؟؟؟؟؟؟؟
يلا يا عم سؤال سهل

من عشاق السمك بس الحمد لله انا اي اكل ممكن يتقدملي مش بعترض
الباحث
عضو مميز
عضو مميز
الباحث

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 4:12 pm

انت ايه رايك فى حب شباب اليومين دول وهل انت منهم وانت ايه ايه رايك فى التعارف على الشات والحب من على الشات
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 4:36 pm

الباحث كتب:
انت ايه رايك فى حب شباب اليومين دول وهل انت منهم وانت ايه ايه رايك فى التعارف على الشات والحب من على الشات

والله اظن ان الموضوع ده الأعضاء اتكلموا فيه وهو موضوع الحب وتقال فيه حاجات كتير وانا بجد مش من اللي يقدروا يفتوا في الموضوع ده بس رأي في حكاية الشات انت اولا مش عارف مين اللي بيكلمك علي الشات وايه اخلاقياته ازاي هتأمنه او تأمنها واكيد ده مش كويس طبعا وحكايه انا منهم ولا لأ فالحمد لله مش منهم
شاعر الاسلام
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الاسلام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 4:48 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياناس ياعسل عمو عمور للاسئله وصل
ونصيحه مني ياعمور
من غير ما نلف ولا ندور
كل توم وانسي الهموم
لان لاسعاده بتفضل
ولا هموم بتدوم
وكل بصل وانسي اللي حصل
وخليك واثق من الفوز
حتي لو فريقك كل انكسر
واوعي تندم انك مااخدتش الخمسين جنيه
واعتبر ان اخدتها
وجبت بيها شبسي وقلبظ وكمان كارتيه
واكلت اللي في نفسك وشبعت وقولت هييييييييييييييييييييييييييييييييه
بس برضوا كنت هتزعل علشان خلصت الخمسين جنيه
وبحييك علي اكل السمك
وبقولك كل منه كتييييييييييييييييييير
ده هو بس اللي مضمون
يعني لاطيور ولاخنازير
ومبيعملش دهون
يخليق دايما رشيق
وتقدري تجري لما تجيب الجون
وان شوفت واحد كلامه اهبل
متقولش عليه مجنون
ساعات ياولادي الاهبل بيكون عاقل
بس مستخبي في الجنون
اصل الدنيا دي بميت لون
يوم تضحكلك ويوم تكشر
ويوم عاقل وتاني يوم مجنون
وخد بالك من الكلام الجاي
اصل مهم او تروح في الباي باي
احمد حامد بيجرك يامعلم
يقولك لو بقيت ريس
هتعمل ايه يلا قول واتكلم
اصله عارف ان انتجابات الرئاسه جايه
وكل شئ متراقب من الشرطه والداخليه
حتي ملتقانا عليه جواسيس
اشتاتا اشتوت يارحمن يامغيث
ارحمنا من غدر الشرطه ومن مكر ابليس
خدها نصيحه الباب اللي يجيلك من الريح
شيله وركب مكانه كبنوري
وروق دماغك اسمع كرتون نيمو
لما كانت بتدور عليه دوري
وفي النهايه بقولك اني احبك في الله
وخد كلامي جد
اصل اللي مبيسمعش كلامي
لامواخذه يعني بياخد علي.........
ههههههههههههههههههههههههههه
اكيد فهمت انا اقصد ايه
وبكرر تاني احمد حامد ملكش دعوه بيه
ده واخد الملتقي لحسابه
لا حد عارف يوقفه ولا يقوله انتي
بتعمل ايه
ده محمد سامي سافر وهو منه مخنوق
كل لما يبص علي مشاركاته
يحس انه مخنوق
وانه في كبوس ونفسه منه يفوق
بالرغم من ان احمدحامد ده حبيبي
بس انا بحب اهدئ النفوس
وهو ده عيبي
.............................................................
والسلام عليكمورحمة الله وبركاته
وجزاكم الله خيرا
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 5:54 pm

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء 195263

شكرا ياشاعر جدا
meteeb
مساعد مشرف
مساعد مشرف
meteeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 6:16 pm

عمور إنت حبيبي أنا عارف كل حاجه عنك ومش عاوز أحرجك بس تجاوب بصراحه علشان مكدبكش أصلي يا صحبي وخلي سؤالي للاخر اوك يا موره طبعا أبو نجلا فاهمني أكيد
meteeb
مساعد مشرف
مساعد مشرف
meteeb

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 6:30 pm

ولا ايه ياابو نجلا
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 6:36 pm

بس والله انا عايزة اقول حاجة ان عمرو دة طيب خالص وبجد لما بيكون حد مضايق بيحاول يضحكة ودة عن تجربة بس نفسى اسئالك سؤال هل فى يوم صحبت حد وندمت انك صاحبته ولية
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 7:20 pm

هل اتخذت كرار في حياتك وندمت عليه ؟
ما هو القرار؟
ولماذا ندمت علية؟
شاعر الاسلام
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الاسلام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالسبت أغسطس 01, 2009 7:53 pm

الشكر لله ياعمور ياحبيبي
انا لما بكتب الشعر
لازم يكون طالع لهدف او انسان يستحقه
وبصدق انت تستاهل اكتر من كده
بس ياريت انت وحبيبي احمد حامد متكنوش زعلتم مني
وعلي فكره انا مش بسال لاني عايز اشوف كا اجوبتك
ولاني عارف ان في ناس هنا عارفاك اكتر مني بكتير
وياريت هما اللي يعرفونا عليك
لانه اكيد عارفين ايه الاسئله
اللي تتسال لعمور
وجزاك الله خيرا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 3:48 am

فينك يا عمور
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 6:11 am

حاجه جميله جدا يا شاعر
و طبعا يا متعب انا فهمك علي الآخر
كنت عاوز اسأل سؤال عصام الحضري و هو في الأهلي كان بيجييب بطيخ احمر طيب لما راح الاسماعيلي هيجيب مانجه صفراء ولا ايه
سؤالي مهم انت تحب تلعب في اي مركز في تشكيل الأسره ؟
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 8:49 am

bosy cat كتب:
بس والله انا عايزة اقول حاجة ان عمرو دة طيب خالص وبجد لما بيكون حد مضايق بيحاول يضحكة ودة عن تجربة بس نفسى اسئالك سؤال هل فى يوم صحبت حد وندمت انك صاحبته ولية

اولا شكرا علي الكلام الحلو ده وطبعا اختي مين هيشهد للعروسه ثانيا بالنسبه للسؤال اكيد بنقابل اصحاب كتير بنصاحبهم وبنكتشف في النهايه انهم مش يستهلوا الصحبيه لان صحبيتهم دي عن مصلحه وانا شخصيا اتعرضت لده كتير وخصوصا في الجامعه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:09 am

عاشق المصطفى كتب:
هل اتخذت كرار في حياتك وندمت عليه ؟
ما هو القرار؟
ولماذا ندمت علية؟

انا جوبت علي السؤال ده قبل كده يا عمور وقولت قرار تحويلي من سياحه وفنادق لعلوم هو ده بجد اكتر قرار ندمت عليه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:18 am

ابو نجلا كتب:
حاجه جميله جدا يا شاعر
و طبعا يا متعب انا فهمك علي الآخر
كنت عاوز اسأل سؤال عصام الحضري و هو في الأهلي كان بيجييب بطيخ احمر طيب لما راح الاسماعيلي هيجيب مانجه صفراء ولا ايه
سؤالي مهم انت تحب تلعب في اي مركز في تشكيل الأسره ؟

طبعا مش هيجيب ولا مانجا ولا بطيخ ولا اي حاجه علي اساس يعني الإسماعيلي مقطع الدنيا بطولات
اما بالنسبه للمركز اللي بحب العب فيه في تشكيل الأسره انا في حاجه فيا بحبها جدا اني انطوائي شويتين ومش عارف دي ميزه ولا عيب بحب دايما اكون مع نفسي بحب الهدوء جدا وانا اجلس مع نفسي اكبر قدر من الوقت بس ممكن اختار مركز المدافع
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:23 am

انا بشكر شاعر الإسلام جدا علي ذوقه بس بقوله مش لازم اللي قريبين مني اللي يسألون يمكن اللي ميعرفش شخصيتي هي اسئلتة اللي تكون افضل من اللي يعرف شخصيتي او هو لو اي حد عايز يعرف اي حاجه عن الشخصيه ولا ايه ؟
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:26 am

انت حبيبي يامتعب واسئل يانجم وصدقني هجوبك بصدق
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 10:06 am

طبعا معروف لكل انسان شخصيته الخاصه به و دي زي البصمه متلقيش اثنين زي بعض
كم مرة غيرت من بصمتك في طريقة اللبس و تسريحه الشعر و اسلوب الحوار؟
المدير العام
Admin
Admin
المدير العام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 12:55 pm

حببى عمور معلش ممكن تجاوبنى بصراحة على السؤال ده
السؤال بيقول
لو أنت ماشى ولقيت مصباح علاء الدين وطلع ليك منه خادم وقالك شوبيك لبيك
أنت ليك 3 طلبات أنا هحققهم تقدر توقل لى أيه هما ال3 طلبات اللى أنت عاوزهم من الدنيا ؟
https://sanafen.yoo7.com
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 1:24 pm

ابو نجلا كتب:
طبعا معروف لكل انسان شخصيته الخاصه به و دي زي البصمه متلقيش اثنين زي بعض
كم مرة غيرت من بصمتك في طريقة اللبس و تسريحه الشعر و اسلوب الحوار؟

اكيد يا ابو نجلا الشخصيه دي بصمة كل واحد ومش
ينفع صدقني حد يغير من شخصيته في حاجات مميزه للشخصيه مش ينفع تتغير ولكن
طريقة اللبس وتسريحه الشعر واسلوب الحوار حاجات ثانويه ومتغيره في الشخصيه
بتغير المرحله السنيه اللي هو بيعشها بالنسبه لتغير اللبس انا مش غيرته او
يعني وتسريحه الشعر بردوا انا علي فكره مش مهتم او بحكاية تسريحه الشعر
وجل وحاجات كده يعني لو فيه كريم عند اخواتي ممكن احط مفيش خلاص اما
بالنسبه لإسلوب الحوا فطبعا نتيجه تغيير المرحله السنه والنضج اكيد بنكتسب
لباقه في الحوار واتزان في الكلام والترتيب وده اين شخصيه بتكتسبه بالخبره
في الحياة والتعامل مع الأخرين
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 1:32 pm

المدير العام كتب:
حببى عمور معلش ممكن تجاوبنى بصراحة على السؤال ده
السؤال بيقول
لو أنت ماشى ولقيت مصباح علاء الدين وطلع ليك منه خادم وقالك شوبيك لبيك
أنت ليك 3 طلبات أنا هحققهم تقدر توقل لى أيه هما ال3 طلبات اللى أنت عاوزهم من الدنيا ؟

سؤال صعب قوي ومش عارف بجد اقول ايه بس انا نفسي بجد ان اكون حاجه مفيده جدا في الحياه لديني ولبلدي الكبير والصغيره وبجد نفسي الصنافين تبقي احلي بلد في العالم ده اللي ممكن هو يحققهول بس امنياتي مش هيعرف يحققهالي يعني نفسي بجد اموت شهيد وادخل الجنه وهطلب فلوس كتير بجد علشان اساعد بيها الأطفال في مستشفي 75375 لان بجد بحب الأطفال بطريق غريبه مستحملش اشوف طفل يبكي بجد او لو شفت حتي ام تضرب ابنها الصغير بجد بيبقي نفسي اضربها والله بضايق جدا جدا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 2:19 pm

اه معلشا مشوفتهوش
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 2:34 pm

ولا يهمك ياعمور اسئل اللي انت عايز
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 6:12 pm

اية اكتر لعبة بتحب تلعبها
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 6:18 pm

عاشق المصطفى كتب:
اية اكتر لعبة بتحب تلعبها

انا بحب جدا كرة القدم وبحب العبها جدا علي الكمبيوتر وفي الحياه بحب الكورة ممارسه ومشاهده وعلي الكمبيوتر مش بلعب غير الكوره واظن اني بلعب كويس علي الكمبيوتر بس معلومه المدير العام حريف جدا في لعبه pes2009
شاعر الاسلام
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الاسلام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 6:49 pm

الف شكر ليك ياعمور علي ذوقك
وبجد انا نفسي اللعب معاك كوره علي الكمبويوتر
انت والمدير لان الره اللي فاتت ملحقناش نعرف اللعب بجد
وانت مكنتش محظوظ
هههههههههههههههههههههههههههههه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 8:27 pm

يلا بقي ياشاعر مره ليك ومره عليك الحظ مش مع الواحد علي طول
عاشقه المصطفى
عضو مميز
عضو مميز
عاشقه المصطفى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 8:37 pm

اختر اكثر ثلاث شخصيات بيشدوك في المنتدي ؟
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 8:46 pm

انت اهلاوى ولا زملكاوى ولماذا؟
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:36 pm

عاشقه المصطفى كتب:
اختر اكثر ثلاث شخصيات بيشدوك في المنتدي ؟

بصراحه كل اعضاء الملتقي علي درجه عاليه جدا من الأخلاق والثقافه وبجد مش عايز حد يزعل مني بس انا بتعجبني جدا شخصية المدير العام وده مش كلام بجد عن تجربه وبجد كنت سعيد جدا اني اتعرف علي شخصيه بالجمال ده وبتعجبني جدا شخصي العضو متعب وعلي فكره ده صحبي جدا واكتر من اخويا وشخصيته جميله جدا وسبحانه الله اسمه حامد بردوا والعضو مسلم ده بقي شخصيته مقبلتش زيها في حياتي شخصيه جميله جدا وابونجلا بيعجبني فيه ثقافته العاليه في الكمبيوتر وشاعر الإسلام بجد شخصيه ظريفه جدا ومن افضل الشخصيات اللي كان ليا الشرف اني اقابلها ومعلش انا اسف اخترت خمسه بس بجد كل اللي علي الموقع اعضاء جمال جدا.
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 9:42 pm

عاشق المصطفى كتب:
انت اهلاوى ولا زملكاوى ولماذا؟

انا طبعا أهلاوي بس مش متعصب بس بحب اسمع الكوره الأوروبيه ومتعصب جدا لنادي برشلونه في اسبانيا وبشجع اليوفنتوس في ايطاليا وفي انجلترا مانشستر يونايتد . وسبب اني اهلاوي بجد مش عارف بس انا اول مطلعت حبيت الأهلي قوي او ممكن لان كل البيت هنا اهلاويه متعصبين جدا جدا جدا
ابو تريكة
عضو جيد
عضو جيد
ابو تريكة

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالأحد أغسطس 02, 2009 10:31 pm

ياترى ايه هو أخر خبر فرحك أوى ؟
وياترى ايه هو أخر خبر حزين سمعته ؟
وممكن تقول لنا مين من أطفال الصنافين اللى أنت تعرفهم هيكون نابغة فى الكورة ؟
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:01 am

ايه السؤال اللي كنت تتوقعه مني و مسألتوش ليك لسه ؟

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» العضو الثالث "ابو نجلا" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الخامس "هبــــــــة" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الاول " المدير العام" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهه اليه من باقى الاعضاء
» ... "" الرئيس المؤتمن "" منقول إهداء إلى بوسى