اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
اهلا ومرحبا بكم
فى ملتقى شباب الصنافين
لدخول موقع الصنافين اون لاين
اضغط
الصنافين اون لاين

MR.HAMED.Doban
E-mail: doban@sanafen.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء

meteeb
شاعر الاسلام
الباحث
ahmed hamed
amr25
ابو نجلا
المدير العام
bosy cat
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:17 am

شوفت توقعي طلع صحيح ازاي عصام الحضري جاب مانجه في المؤتمر
بس أنا اتوقع انه هيفتح محل خضار قريب جدا
????
زائر
Anonymous

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 2:28 pm

ناوى تتجوز امته؟
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 2:28 pm

واية هيا مواصفات العروسه الى انت عوزها
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:42 pm

ابو تريكة كتب:
ياترى ايه هو أخر خبر فرحك أوى ؟
وياترى ايه هو أخر خبر حزين سمعته ؟
وممكن تقول لنا مين من أطفال الصنافين اللى أنت تعرفهم هيكون نابغة فى الكورة ؟

بجد دلوقتي في الحياة اللي عايشينها كل الأخبار تحزن مش بقي فيه اخبار كتير تفرح .أما بالنسبه فيه اطفال في الصنافين بجد موهبة جميله جداجدا ولو حد اهتم بيهم صدقني هيكونوا حاجه تانيه خالص
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:44 pm

ابو نجلا كتب:
ايه السؤال اللي كنت تتوقعه مني و مسألتوش ليك لسه ؟

مش عارف والله ياأبو نجلا بجد مش بقيت عارف اتوقع من الأسئله الجميله اللي بتسأل ليا
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:46 pm

ابو نجلا كتب:
شوفت توقعي طلع صحيح ازاي عصام الحضري جاب مانجه في المؤتمر
بس أنا اتوقع انه هيفتح محل خضار قريب جدا

اكيد امال هيجيب ايه يعني بس اكيد هي المره دي بس مش هيجبها تاني
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:48 pm

عاشق المصطفى كتب:
ناوى تتجوز امته؟

سؤال لسه عليه بدري شويه ياعمور انا يعتبر لسه مخلص كليه السنه دي ولسه الجيش ولازم اكون نفسي طبعا
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 03, 2009 6:50 pm

عاشق المصطفى كتب:
واية هيا مواصفات العروسه الى انت عوزها

اهم حاجه طبعا الأخلاق وبعد كده اي حاجه هتيجي بعد كده هتبقي حاجات ثانويه
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 7:35 am

اية الكلمة اللى بتكرها جدا ومش بتحب تسمعها ؟
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 8:07 am

ما هو مدي استماعك للإذاعة المصريه ( الراديو ) و ايه هو البرنامج الإذاعي المفضل ؟
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 8:08 am

ايه هو أكثر حلم يتكرر معك في نومك ؟
ابو نجلا
عضو مميز
عضو مميز
ابو نجلا

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 8:12 am

الجلوس في الغرف و الإضاءه مغلقه ماذا يمثل لك ؟
متي آخر مره نظرت للقمر و أطلت النظر و فيما كنت تفكر ؟
شاعر الاسلام
عضو مميز
عضو مميز
شاعر الاسلام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:21 pm

حبيبي عمور
كتب
بصراحه كل اعضاء الملتقي علي درجه عاليه جدا من الأخلاق والثقافه وبجد مش عايز حد يزعل مني بس انا بتعجبني جدا شخصية المدير العام وده مش كلام بجد عن تجربه وبجد كنت سعيد جدا اني اتعرف علي شخصيه بالجمال ده وبتعجبني جدا شخصي العضو متعب وعلي فكره ده صحبي جدا واكتر من اخويا وشخصيته جميله جدا وسبحانه الله اسمه حامد بردوا والعضو مسلم ده بقي شخصيته مقبلتش زيها في حياتي شخصيه جميله جدا وابونجلا بيعجبني فيه ثقافته العاليه في الكمبيوتر وشاعر الإسلام بجد شخصيه ظريفه جدا ومن افضل الشخصيات اللي كان ليا الشرف اني اقابلها ومعلش انا اسف اخترت خمسه بس بجد كل اللي علي الموقع اعضاء جمال جدا.
وانا بشكره جدا جدا علي الكلام الطيب الذي قاله عن اعضاء الملتقي عموما
وعن الخمسه الذين اختارهم خصوصا
وبشكره جدا وانا اسف لو كنت رخمت عليه في الهزار
بس انا والله بحب الضحك جدا وخصوصا مع اللي بحبهم
زيه وزي المدير العام وزي الاستاذ احمد حامد
وبتمنئ انه ميزعلوش مني ابدا
وجزاك الله خيرا ياعمور
ويارب كل احلامك تتحق
وتكون اسعد انسان في الدنيا
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:22 pm

bosy cat كتب:
اية الكلمة اللى بتكرها جدا ومش بتحب تسمعها ؟

لا مش فيه كلمة معينه انا بككرها ومش بحب اسمعها
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:25 pm

ابو نجلا كتب:
ما هو مدي استماعك للإذاعة المصريه ( الراديو ) و ايه هو البرنامج الإذاعي المفضل ؟

انا بصراحه تقريبا مش بسمعه الإزاعه خالص الا في بعض الماتشات اللي كانت بتبقي مش مذاعه بس
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:26 pm

ابو نجلا كتب:
ايه هو أكثر حلم يتكرر معك في نومك ؟

انا الحمد لله الحلم اللي بحلمه تقريبا لما اقوم من النوم بنساه ومش بفتكر منه اي تفاصيل
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:30 pm

ابو نجلا كتب:
الجلوس في الغرف و الإضاءه مغلقه ماذا يمثل لك ؟

انا قولت قبل كده اني شخصيا بحب اني انفرد بنفسي كتير جدا وممكن دي تكون وسيله اني بجد اجلس مع نفسي افكر
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:32 pm

ابو نجلا كتب:

متي آخر مره نظرت للقمر و أطلت النظر و فيما كنت تفكر ؟

انا دايما القمر بيلفت نظري لما يكون مكتمل يعني في منتصف الشهر بيكون منظره جميل جدا وبحب انظر له كتير ومش بفكر فسي حاجه معينه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:33 pm

انا بس احب اشكر شاعر الإسلام جدا واحب اقوله وانا كمان بجد بحبك جدا وانا بجد مش زعلان لان بجد الشعر كان جميل جدا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 6:03 pm

بيكون شعورك اية لما الفريق الى انت بتشجعه يخسر
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 10:56 pm

عاشق المصطفى كتب:
بيكون شعورك اية لما الفريق الى انت بتشجعه يخسر

طبعا بضايق شويه بس موضوع الضيق ده مش بيستمر بعد انتهاء الماتش الا بخمس دقايق بس وبعد كده طبيعي
المسلم
عضو جيد
عضو جيد
المسلم

ذكر

مُساهمةموضوع: أجب بصراحة   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:55 pm

حبيبى amr25 أشهد الله العظيم أنى أحبك فى الله

وها هى عشرة اسئلة ما أريد منك سوى أن تجيب عليها بكل أمانة .

1- ما هى أقرب الشخصيات إلى قلبك والشخصية التى تحترمها ؟

2- هل تحب التغيير ؟ وهل حاولت أن تغير من نفسك ؟

3- ما هو حلمك فى الحياه؟ وهل وضعت هدف فى حياتك ؟ وما هى غايتك ؟

4- ماهى الشخصية التى تتخذها قدوة ؟ وهل فعلاً تقتدى بها ؟

5- من هو أفضل لاعب بالنسبة لك ؟

6- من هو أفضل حارس مرمى؟

7- من هو أفضل مدرب ؟

8- من هو أفضل لاعب أو اثنين من وجهة نظرك فى الصنافين ؟

9- ما هو آخر موقف أسعد قلبك ؟ وما هو آخر موقف أحزن قلبك ؟

10- ماذا تفعل إذا ما وجدت أن إنسان يؤذى إنسان عزيز وحبيب لقلبك ؟

وجزاكم الله خيراً
والله ولى التوفيق
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 3:30 am

مين اكتر واحد بتحبة من اسرتك؟
المسلم
عضو جيد
عضو جيد
المسلم

ذكر

مُساهمةموضوع: الصراحة مفيش احسن منها   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 4:46 am

عمرو حبيبى مستنى
إجابتك

واوعى تنسى ان الصراحة
مفيش احسن منها

طبعاً انت عارف انا
عايز اوصل لايه

وعارف انى عارفك كويس
جداً

عمرو ما تسرحشى منى

دى أسئلة لابد من وجود
إجابة لها عند كل إنسان

آه ممكن الدنيا تأخذنا
شوية وننسى احنا عايزين ايه

وعند الانتباه من
الغفلة نندم على اللى فات

ولا نجد اى شئ أسهل من
الانحراف

أو أن نلجأ الى الوحدة والانطواء الى أن يتم

عمل استجمام واسترجاع
وتجميع لما تم فقده من تحقيق للاهداف

التى من المفترض أنها
كانت موضوعة فى بداية الطريق

وتيجى مرة تانية لوضع
أهداف أخرى

عشان تحقق الثلاثة
أشياء اللى طلبتهم من مصباح علاء الدين

عارف تعمل ايه
............. !

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انت شكلك سرحت منى

انا خايف لا تكون نمت
كمان

عمرو انا مستنى إجابتك
على الاسئلة واتأنى فى الاجابة عليها

لأن فى التأنى السلامة
وفى العجلة الندامة

وعشان ما طولشى عليك
ربنا يوفقك

وانت عارف انا اقصد
ايه

وبجد والله

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Clip_image002

إنى
أحبك فى الله

amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:16 am

وانا كمان والله يا اسلام انت عارف اني بحبك بس فين الأسئله اللي انت عايزني اجاوب عليها
المدير العام
Admin
Admin
المدير العام

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 11:11 am

الأسئلة أهى ياعم عمور أنت بجد ذى ماقال المسلم شكلك سرحت

يالا مستنين الرد
[/b
]

المسلم كتب:
[b]حبيبى amr25 أشهد الله العظيم أنى أحبك فى الله

6- من هو أفضل حارس مرمى؟

7- من هو أفضل مدرب ؟

وجزاكم الله خيراً
والله ولى التوفيق

https://sanafen.yoo7.com
المحبة لرسول الله
عضو جيد
عضو جيد
المحبة لرسول الله

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 1:15 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماهى أخر مرة دمعت عينيك فيها ؟

واريد اجابة صريحة وليست كإجابة المدير العام
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 1:31 pm

المحبة لرسول الله كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماهى أخر مرة دمعت عينيك فيها ؟

واريد اجابة صريحة وليست كإجابة المدير العام

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أما بالنسبه
لاخر مره بجد دمعت عنيه كنت قاعد علي الكمبيوتر وكنت بسمع انشوده مصوره وكانت فيها مشاهد من فلسطين وغزه واللي بيحصل وبجد مش عرفت امسك نفسي فدمعت عنيا وبالنسبه ليا انا دمعت عنيه زي ما بيقولوا قريبه جدا واي موقف ممكن يخلين ادمع

عدل سابقا من قبل amr25 في الأربعاء أغسطس 05, 2009 3:31 pm عدل 1 مرات
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 1:34 pm

عاشق المصطفى كتب:
مين اكتر واحد بتحبة من اسرتك؟

بصراحه ياعمور انا بحب اسرتي كلها وابقي كداب ان قولتلك اني بحب حد زياده عن حد بس اكيد اللي اقرب منك سننا بتبقي فكروكوا قريب فممكن تستريح في الكلام معاه او معاها بس زي انا مبستريح لما اتكلم مع اختي اللي اكبر مني بسنه
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 1:54 pm

المسلم كتب:
حبيبى amr25 أشهد الله العظيم أنى أحبك فى الله

6- من هو أفضل حارس مرمى؟

7- من هو أفضل مدرب ؟

وجزاكم الله خيراً
والله ولى التوفيق

1- اولا اقرب الشخصيات الي قلبي انت عارفهم كويس انت ومتعب والشخصيه اللي بحترمها جدا بردوا مش واحد بس كتير .
2- نعم احب التغيير ولكن ليس التغيير المستمر ولكن عندما اجد ان فيه حاجه فيا تستاهل التغيير والي الأحسن وانا غيرت من نفسي وبردوا التغيير ده كان بسبب الصحبه الكويسه اللي الحمد الله افتخر اني ليا اصدقاء بجد علي اخلاق عاليه جدا جدا

3- حلمي بجد اني اصبح شخص ذات قيمه لبلدي وديني وبجد كنت حاطت هدف في حياتي وكنت بسعي لتحقيقه بس حصلت ظروف بجد غيرت كل تفكيري وخلتي بجد غير قادر علي التفكير السليم بنسبه كبيره

4- اكيد الشخصيه معروف وهو الرسول صلي الله عليه وسلم وبحاول بجد اني اقتدي بيه بمعني الكلمه لاني بجد حاسس بتقصير

5- محليا طبعا ابوتريكه وعالميا ميسي
6- فيه طبعا حراس حلوين جدا زي كاسياس حارس مرمي ريال مدريد وبوفون حارس اليوفينتوس وطبعا مش بيعجبني حد في مصر
7- افضل مدرب الكس فيرجسون مدرب مانشستر يونايتد وفي مصر محمود الجوهري وحسن شحاته واتوقع حسام البدري لو اخد فرصته
8- في الصنافين العضو مسلم وعبد العزيز مناع ومتعب وعزت درباله
9- فوز مصر علي ايطاليا والموقف اللي احزني بجد وفاة استاذي محمد عبدالله
10- لو اللي بحبه ميعرفش هقوله طبعا وانصحه واحاول ان اللي بيأذيه ابعده عنه بأي طريقه

وبجد انت عارف يا مسلم اني بحبك جدا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 05, 2009 3:49 pm

طيب لية حولت من كلية سياحة وفنادق الى علوم ؟
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 5:56 pm

يا جماعة دة كان اخر يوم للعضو amr25 وبنشكرة جدا لانه جاوب على كل الاسئلة بصراحة بجد شكر ا لية وبكرة هيكون فى عضو جديد
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 6:19 pm

طيب والسؤال بتاعى مين الى هيجاوب عليه
bosy cat
مشرف
مشرف
bosy cat

انثى

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 6:28 pm

متخافش اكيد هيجاوب علية متقلقش
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 9:16 pm

عاشق المصطفى كتب:
طيب لية حولت من كلية سياحة وفنادق الى علوم ؟

يعتبر السبب الرئيسي هما في البيت هنا لما جاالي سياحه وفنادق او كلمة اتقالت سياحه وفنادق دي سوري في اللفظ بتاعة الجماعه الصايعين وفضلوا يقولوا العادات والتقاليد وبجد لحد دلوقتي مش عارف اربط بين العادات والتقاليد وسياحه وفنادق ايه وجه الخلاف اللي بينهم لو حد يعرف منكن يقولي او يوضحلي . لدرجة انهم هنا زعلوا مني لما اصريت اني ادخل سياحة وفنادق .بس الحمد لله انا راضي جدا علي اللي انا فيه دلوقتي
amr25
مشرف
مشرف
amr25

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء   العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 07, 2009 9:22 pm

bosy cat كتب:
يا جماعة دة كان اخر يوم للعضو amr25 وبنشكرة جدا لانه جاوب على كل الاسئلة بصراحة بجد شكر ا لية وبكرة هيكون فى عضو جديد

انا اللي بجد بشكركم جدا وارجو بجد اني يكون جوبت علي الأسئله بصراحه مش دبلوماسيه ومره تانيه شكرا جزيلا

العضو الثانى "amr25 "على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة اليه من باقى الاعضاء
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» العضو الرابع " ابو يمنى" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الخامس "هبــــــــة" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الثالث "ابو نجلا" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهة من باقى الاعضاء
» العضو الاول " المدير العام" على كرسى الاعتراف والاسئلة الموجهه اليه من باقى الاعضاء
» ... "" الرئيس المؤتمن "" منقول إهداء إلى بوسى